Digitalt årsmøte 9. april kl. 18.00: mekling i fredsforhandlinger og erfaringer fra workshop om meklingsoppdrag

April 2, 2024

Den 9. april får vi et unikt innblikk i mekling i fredsforhandlinger fra diplomat og advokat Anne Havn. - Hvordan jobber utenrikstjenesten? - Er det noen likheter med sivile tvister og forhandlinger? - Kanskje har du egne spørsmål du lurer på? Årsmøtet får en svært dagsaktuell start.

Som om ikke det var nok, får vi også høre erfaringer fra to deltakere i workshop om å få meklingsoppdrag. Alminnelige årsmøtesaker får vi også tid til. Bli med når vi samles digitalt, enten du er medlem i Meklingsforeningen enda eller ikke. P.s. meld deg inn i foreningen for et faglig fellesskap og tilgang på fagressurser! Send e-post til post@meklingsforeningen.no og Vipps kr 500 til 664799.